Sunday, April 12, 2009

end of weekend

get a sudden call from him........so hang out v him on sat night.......watch SAW 3..well ..i jz get to finis it half way..n promise to finis it when i go home.haha..bt till nw...im nt even start to watch the another half cuz kinda scary...is getting more scary.... thanks him for the first birthday present i received this year...is pretty and i love it much....muahahah.....

boring sunday..receive msg frm my dear ser around 4am..telling me she reach ipoh.hehe..im gona meet her soon..haha..then around 7am..dad wake me up to stiawan ..bt i refuse to go.cause i need more sleep......so stay at home the whole day ..watching de stupid drama and online-ing.........

and now..jz bec from dinner --grandpa birthday today--
kinda crowded.bt a nice n yummy dinner .......

a simple weekend but because accompany by him.....so is simple and nice..hehe......



currently listening to this song...it suit my feeling right now..
我感覺我變了 OH~誰讓我變了
那麼這是一個沒有答案的問題
就被你解開了 就讓你解開了
你走過了 在這個迷人苦痛的對白
你甚至不讓我知道 你對我有多好

慢慢地 這份愛悄悄地住下來
深深地 在心裡沒人看得出來
安靜地 但卻一直都在數你默默的愛

慢慢地 這份愛已經變成依賴
漸漸地 笑容裡卻讓我充滿期待
不用說 我就能夠明白 你默默的愛

這是一個沒有答案的問題
我感覺我變了 誰讓我變了
那麼這是一個沒有答案的問題
就被你解開了 就那麼解開了
你走過了 在這個迷人苦痛的對白
你甚至不讓我知道 你對我有多好

慢慢地 這份愛悄悄地住下來
深深地 在心裡沒人看得出來
安靜地 但卻一直都在數你默默的愛

慢慢地 這份愛已經變成依賴
漸漸地 笑容裡卻讓我充滿期待
不用說 我就能夠明白 你默默的愛

未來的每一天 不管發生什麼呢
不能挑給我呢
我要永遠陪著你守候著你 直到最後

慢慢地 這份愛悄悄地住下來
深深地 在心裡沒人看得出來
安靜地 但卻一直都在數你默默的愛

慢慢地 這份愛已經變成依賴
漸漸地 笑容裡卻讓我充滿期待
不用說 我就能夠明白 你默默的愛

i guess im missing u more.....

2 comments:

  1. I can see ants are all around.ARHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH~ XDXD

    ReplyDelete